Goede doelactie CD&V Glabbeek 16/12 en 17/12/2017: verkoop kerstrozen tvv "Zorgcirkels Jongdementie"

In onze provincie zijn er naar schatting 300 tot 1000 personen die te maken hebben met jondementie. Ook in onze gemeente zijn er spijtig genoeg een aantal gezinnen die hiermee te maken hebben. Vaak zijn het ongekende situaties, men heeft er niet altijd zicht op dat mogelijk in uw buurt iemand jongdement is. Men spreekt over jondementie wanneer de diagnose gesteld wordt voor de 65ste verjaardag; er zijn zelfs situaties gekend van derigers die reeds dementie vertonen.

Om deze mensen te ondersteunen werd er een werking opgestart onder de naam " Zorgcierkels Jondementie". Ze trachten mensen met jondementie, hun familie en omgeving informatie, ondersteuning en begeleiding op maat te bieden. Informatie over hun werking is te vinden op www.zorgcirkelsjondementie.be.

Tijdens het weekend van 16 en 17 december 2017 zullen we - net als de vorige jaren- mooie kerstrozen verkopen aan 5 euro per stuk. Een ideaal moment om tijdens de kerstdagen een aangepast, sfeervol bloempje in huis te hebben en u steunt daarmee een goed doel.

Na de misvieringen tijdens dat weekend kan je aan de kerkpoort terecht voro aankoop van zo'n kerstroos.

• zaterdag 16 december aan de kerk in Attenrode omstreeks 17.30u
  • zondag 17 december aan de kerk in Wever omstreeks 09.30u
  • zondag 17 december aan de kerk in Kapellen omstreeks 10.15u
  • zondag 17 december in PC van Bunsbeek tussen 10.00u en 12.00u

Een bestelling kan u altijd doorgeven voor 16 december 2017 via cdvglabbeek@gmail.com.

Hartelijk dank voor uw warme steun.

CD&V Glabbeek.