CD&V Glabbeek, de weg vooruit!

De verkiezingsslogan van CD&V, de weg vooruit, is ook het motto van de Glabbeekse afdeling.

Lijsttrekker Herman Arnauts is bijzonder fier om zijn kandidatenlijst voor te stellen. Het is een zeer goede mix van kandidaten met heel wat politieke ervaring, aangevuld en versterkt door een flinke scheut jong en vernieuwend bloed. Zo staan, naast Herman, gemeenteraadsleden Maria Saelmaekers, Georges Arnauts, Greet Holsbeek en Bernadette Coeckelberghs op de lijst. Verder zien we ook de huidige OCMW raadsleden, Bart Hendrickx, Eric Gijsermans en Dirk Fremaut terug. Met Francine Vandeput en André Camps hebben ze een degelijke seniorenafvaardiging.

Het nieuwe bloed wordt aangereikt door maar liefst zeven jongere nieuwkomers: Melissa Kempeneers en Kristel Menu uit Bunsbeek, Kristel Vangoidsenoven en Rein Massart uit Kapellen, Magali Nys en Floris Arnauts uit Wever en tot slot Stijn Veulemans uit Glabbeek. Het zijn stuk voor stuk kandidaten met een ruime sociale verankering die, mede door hun professionele ervaring, zeer goed weten wat de noden van de mensen in onze kleine plattelandsgemeente zijn.

Alle kandidaten zetten zich met volle goesting in voor een WIJ beleid. Een beleid met de mensen en voor de mensen van Glabbeek.

Na de ledenpoll (18/8) zal de lijstvolgorde bekend gemaakt worden. Volg regelmatig deze website en onze facebookpagina CDenV Glabbeek waar kortelings ons verkiezingsprogramma zal verschijnen.