Nieuwjaarsreceptie CD&V Glabbeek

Veel volk, bekende en nieuwe gezichten, lekkere hapjes, en veel gezelligheid waren opnieuw de ingrediënten van een bijzonder geslaagde Nieuwjaarsreceptie op 19 januari bij de CD&V in Glabbeek.

Na het welkomstwoord van de Voorzitter, Bart Hendrickx, nam de Lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen Herman Arnauts het woord. Hij benadrukte dat CD&V Glabbeek zich degelijk voorbereidt op de gemeenteraadsverkiezingen. De lijst bestaat uit ervaren kandidaten en verschillende jonge en dynamische nieuwe mensen. CD&V Glabbeek gaat met een sterk programma naar de kiezer waarbij het belang van een duurzaam en betaalbaar beleid op maat van de inwoners van Glabbeek dient voorop te staan. Een programma voor minder ik en meer Wij in Glabbeek.

CD&V Glabbeek maakt als één van de eerste gemeenten in Vlaanderen gebruik van de vernieuwde CD&V Website http://www.glabbeek.cdenv.be. Hij nodigde de aanwezigen uit om regelmatig een kijkje te nemen op deze website om zich een beeld te vormen over de nieuwe dynamiek die er van de CD&V in Glabbeek uit gaat.

Vervolgens werd  het resultaat van de jaarlijkse Goede doelactie van CD&V Glabbeek bekend gemaakt en werd de “Pluim van Glabbeek” uitgereikt ( hierover later meer)

Een lekker desserten buffet en vele gezellige babbels sloten de aangename en geslaagde avond af.