Symbolische uitreiking “de pluim”.

Voor de tweede maal reikte CD&V Glabbeek tijdens hun jaarlijkse nieuwjaarsreceptie symbolisch een pluim uit. Ditmaal viel de eer te beurt aan André en Rita Laermans-Vanwinckelen uit Bunsbeek voor hun onbaatzuchtige inzet voor anderen. Particulieren, buren, vrienden, verenigingen,scholen….doen al jarenlang een beroep op André en Rita voor alles en nog veel meer.

Hun grootste plezier is anderen gelukkig maken: gratis wegschenken van groenten, eieren, tomaten, diverse soepen (met balletjes),taarten, wafels, hulp in de keuken bij feesten van Samana, vele jaren wekelijks soep maken voor alle schoolkinderen in Kapellen zolang hun 3 kleinkinderen er naar school gingen, groenten leveren en volledig klaarmaken voor de barbecue van de Landelijke Gilde Bunsbeek, een ontmoetingsruimte uitgebouwd in hun schuur voor de buurt bij nieuwjaarsreceptie, straatbarbecue, buurtfeesten…de lijst is eindeloos.

CD&V Glabbeek dankt André en Rita voor zoveel warmte en genegenheid voor hun medemensen en gaf hen dan ook terecht een mand met streekproducten als blijk van waardering en dankbaarheid. André en Rita, oprecht proficiat met jullie “pluim”!