Bart Hendrickx

Tienen

Beroep: Service Coördinator BNPPARIBAS Fortis
Hobby: Passief voetbal. Old scooters Vespa
Verenigingsleven: Bestuurslid Toekomst Bunsbeek FC.

Lokaal talent ontplooien in een digitaal en leefbaar Glabbeek.

Ik verleen graag mijn steun aan lokale initiatieven, op vlak van cultuur, jeugd en sport.

Sportief valt het op dat, naast de vele geïsoleerde initiatieven in onze gemeente, lokaal talent hoe langer hoe meer andere oorden opzoekt. Ondersteuning van clubs om te komen tot een gezonde werking met langetermijnvisie, degelijke jeugdopleidingen & infrastructuur worden sportieve prioriteiten, Gemeentelijke sport-terreinen waar diverse buitensporten kunnen worden beoefend bieden lokaal talent de kans om initieel onder de kerktoren opgeleid te worden. Dit maakt het voor de ouders gemakkelijker en stimuleert ook het sociale leven.

Het verenigingsleven dient ondersteund en aangemoedigd te worden. Het is voor mij belangrijk dat er in elke dorpskern activiteiten plaatsvinden, voor de goede sfeer en een sociaal leven.

De Glabbekenaar moet kunnen rekenen op een digitaal vereenvoudigde administratie met digitale raden, notulering en correcte verslaggeving naar de burger via moderne technologie.