Met droefheid vernamen we het overlijden van de Heer Gilbert Veulemans, geboren op 24 juni 1948 en echtgenoot van Mevrouw Josée Ottenburgh. Hij is van ons is heengegaan op donderdag 11 februari 2021 in het H. Hartziekenhuis te Tienen. Gilbert Veulemans was de lieve vader van Stijn Veulemans, en schoonbroer van Greet Holsbeek, beiden bestuursleden van CD&V Glabbeek.

De begrafenisplechtigheid zal doorgaan op donderdag 18 februari 2021 om 10.30 uur in de Sint-Catharinakerk te Zuurbemde in intieme kring. Een live-streaming is te bekijken via link www.kerkglabbeek.be/livestreaming.

Wij bieden aan Stijn en de ganse familie Veulemans-Ottenburgh onze oprechte deelneming aan en hopen dat de vele mooie herinneringen aan Gilbert een troost mag betekenen in deze moeilijke tijden.

In onderstaande link vinden jullie het overlijdensbericht van Gilbert Veulemans, een trouw CD&V lid, wie we steeds samen met zijn echtgenote Josée, op onze CD&V activiteiten mochten ontmoeten.
Veel sterkte in deze moeilijke dagen.